Predmetnik: Snovanje vizualnih komunikacij in trženja
Poklicno-specifične kompetence:
- zagotavlja profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja in obvlada strategije kakovostne komunikacije, tudi na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razume in sprejema ljudi iz različnih kulturnih okolij;
- uporablja informacijsko – komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe in predstavitvah v tujem jeziku;
- sistematično pristopa k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij in jih obdela in analizira z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
- spremlja in upošteva trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
- uporablja posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
- upravlja delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
- sodeluje v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
- pozna umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
- uporablja vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in ostale oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
- načrtuje in organizira dogodke, promocije in srečanja;
- pridobiva in uporablja predstavitvena sredstva in materiale, ki so okolju prijazni in ekonomični;
- načrtuje, koordinira in izvaja projekte naročnikov in izvajalcev;
- kreativno razvija in izvaja koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
- načrtuje in oblikuje prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
- obvlada principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
- izvaja metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
- svetuje uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
- usposablja uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.