Skip to main content
Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje, Srednja poklicna in strokovna šola

Poročilo o delu komisije za kakovost 2016/17

Komisija za kakovost se je v šolskem letu 2016/17 sestala na štirih delovnih sestankih.

Da bi izboljšali kakovost na področjih, ki smo jih presojali v šolskem letu 2015/16, smo v okviru komisije za kakovost v začetku šol. leta pripravili Akcijski načrt za razvoj kakovosti za šolsko leto 2016/17. Osredotočili smo se predvsem na aktivnosti za razvoj kakovosti na področju zadovoljstva staršev s sodelovanjem s šolo in zadovoljstva udeležencev izobraževanja odraslih.

Med šolskim letom smo na delovnih sestankih komisije spremljali uresničevanje tega načrta, ob koncu šolskega leta pa smo pripravili pregled realizacije.

V okviru komisije za kakovost smo sprejeli odločitev o področjih presojanja kakovosti za šolsko leto 2016/17, pripravili instrumentarij za presojo in izpeljali presojo.

Kakovost našega dela smo v šolskem letu 2016/17 presojali na štirih področjih:

  • Zadovoljstvo staršev dijakov s sodelovanjem s šolo

Zanimalo nas je zadovoljstvo staršev z različnimi načini in oblikami sodelovanja s šolo. V okviru komisije za kakovost smo v mesecu januarju 2017 pregledali in dopolnili anketni vprašalnik. Anketni vprašalnik z štirinajstimi vprašanji smo v začetku meseca februarja 2017  v pisni obliki razdelili staršem vseh dijakov. Vrnjenih je bilo sto šest izpolnjenih vprašalnikov.

  • Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih v formalnih programih izobraževanja

Kot vsako leto smo tudi ob koncu letošnjega šol. leta 2016/17 izvedli anketiranje udeležencev izobraževanja odraslih. Ugotavljali smo njihovo zadovoljstvo z vsebino in načini informiranja, z učnimi gradivi, s prostori in kako so se jim uresničila pričakovanja, zaradi katerih so se vključili v izobraževanje na naši šoli. Anketni vprašalnik smo pripravili in izpeljali s pomočjo spletne aplikacije e SurveyPro, udeleženci izobraževanja so ga izpolnjevali v mesecu maju in juniju 2017.

  • Učinki izobraževanja štiri leta po zaključku izobraževanja v srednješolskih programihV mesecu januarju 2017 smo pripravili Samoevalvacijski načrt. V okviru komisije za kakovost smo izdelali anketni vprašalnik z vprašanji, ki so se nanašala na dve podpodročji in sicer na podpodročje Udeležba v vseživljenjskem učenju in podpodročje Krepitev položaja udeležncev izobraževanja na trgu dela. V mesecu juniju smo udeležencem izobraževanja v programih aranžerski tehnik in hortikulturni tehnik, ki so pred štirimi leti zaključili srednješolsko izobraževanje na naši šoli, poslali anketne vprašalnike v pisni obliki.
  • Zadovoljstvo udeležencev (dijaki, odrasli) z organizacijo in izpeljavo neformalnih oblik izobraževanja (tečaji, delavnice, druga krajša in daljša usposabljanja)

Pripravili smo  instrumentarij za spremljanje zadovoljstva udeležencev na usposabljanju za NPK zeliščar, za udeležence tečaja za izvajalce ukrepov varstva rastlin in za udeležence tečaja Varno delo s traktorjem in traktorskimi priključki. Anketiranja smo skozi celotno šolsko leto izvajali v pisni obliki. Pripravili smo analizo anket in z rezultati seznanili izvajalce posameznih usposabljanj.

O rezultatih presoje na vseh štirih področjih smo razpravljali na sestanku komisije za kakovost v mesecu septembru 2017. Na osnovi rezultatov samoevalvacije smo pripravili poročilo o delu komisije za kakovost. V primeru  ugotovljenih pomanjkljivosti in slabih ocen bomo v Akcijskem  načrtu za šolsko leto 2017/18 pripravili aktivnosti za razvoj kakovosti.

Z imenovano svetovalko za kakovost v izobraževanju odraslih smo tudi v letu 2016/17 sodelovali v omrežju svetovalcev za kakovost, ki ga koordinira Andragoški center Slovenije. Skupna aktivnost v tem šolskem letu je bila osredotočena na ugotavljanje vloge in prepoznavnosti svetovalca za kakovost v izobraževalnih organizacijah. Svetovalka je sodelovala pri organizaciji izpeljave   anketiranja na naši šoli. Pripravila pa je tudi predstavitev vloge svetovalca za kakovost za na spletno stran šole.

V marcu 2017  smo v spletni  aplikaciji pripravili vlogo za podaljšanje pravice do uporabe Zelenega znaka kakovosti in jo 14. marca 2017 oddali na Andragoški center Slovenije. Komisija Andragoškega centra Slovenije za podeljevanje in podaljševanje pravice do uporabe Zelenega znaka kakovosti je na podlagi priloženih dokazil in dodatnih pojasnil v zvezi z doseganjem posameznega merila  ugotovila, da naša izobraževalna organizacija dosega vse opredeljene standarde kakovosti za podaljšanje pravice do uporabe zelenega znaka kakovosti – znaka POKI (Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje). Zato je sprejela sklep, da naši šoli podaljša pravico do uporabe zelenega znaka kakovosti  za tri leta, to je do 31. 3. 2020.

S ciljem, da bi dosegali standarde kakovosti pri javnem objavljanju informacij o izobraževanju na naši šoli, smo skrbeli sprotno urejanje in dopolnjevanje zavihka kakovost  na spletni strani šole.