Skip to main content
Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje, Srednja poklicna in strokovna šola

POROČILO O DELU KOMISIJE ZA KAKOVOST ZA ŠOLSKO LETO 2015/16

Komisija za kakovost se je v šolskem letu 2015/16 sestala na štirih delovnih sestankih.

Da bi izboljšali kakovost na področjih, ki smo jih presojali v šolskem letu 2014/15, smo v okviru komisije za kakovost v začetku šol. leta pripravili Akcijski načrt za razvoj kakovosti za šolsko leto 2015/16. Osredotočili smo se predvsem na aktivnosti za razvoj kakovosti na področju zadovoljstva dijakov in promocije. Med šolskim letom smo na delovnih sestankih komisije spremljali uresničevanje tega načrta.

V okviru komisije za kakovost smo sprejeli odločitev o področjih presojanja kakovosti za šolsko leto 2015/16, pripravili instrumentarij za presojo in izpeljali presojo.

Kakovost našega dela smo v šolskem letu 2015/16 presojali na treh področjih:

  • Zadovoljstvo staršev dijakov s sodelovanjem s šolo
    Zanimalo nas je zadovoljstvo staršev z načini in oblikami sodelovanja s šolo. V okviru komisije za kakovost smo v mesecu aprilu 2016 pripravili anketni vprašalnik in ga v pisni obliki razdelili staršem vseh dijakov. Vrnjenih je bilo devetdeset izpolnjenih vprašalnikov.
  • Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih v formalnih programih izobraževanja
    Kot vsako leto smo tudi ob koncu letošnjega šol. leta izvedli anketiranje udeležencev izobraževanja odraslih. Ugotavljali smo njihovo zadovoljstvo z vsebino in načini informiranja, z učnimi gradivi, s prostori in kako so se jim uresničila pričakovanja, zaradi katerih so se vključili v izobraževanje na naši šoli. Anketni vprašalnik smo pripravili in izpeljali s pomočjo spletne aplikacije e SurveyPro, udeleženci izobraževanja so ga izpolnjevali v mesecu juniju 2016.
  • Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih z organizacijo in izpeljavo krajših oblik usposabljanj
    Pripravili smo instrumentarij za spremljanje zadovoljstva udeležencev na usposabljanju za NPK zeliščar. Anketiranje smo izpeljali v pisni obliki. Pripravili smo analizo ankete in z rezultati seznanili izvajalce usposabljanja.

O rezultatih presoje na vseh treh področjih smo razpravljali na sestanku komisije za kakovost v mesecu juniju 2016. Dijake bomo z rezultati anketiranja seznanili na sestanku dijaške skupnosti na začetku šol. leta 2016/17, predstavnike staršev pa na prvem sestanku sveta staršev v novem šolskem letu. Na osnovi rezultatov samoevalvacije smo pripravili samoevalvacijsko poročilo. V primeru ugotovljenih pomanjkljivosti in slabih ocen bomo v Akcijskem načrtu za šolsko leto 2016/17 pripravili aktivnosti za razvoj kakovosti.

Samoevalvacijsko poročilo je je na seji dne 26. 9. 2016 obravnaval in potrdil svet zavoda naše šole.

Z imenovano svetovalko za kakovost v izobraževanju odraslih smo tudi v letu 2015/16 sodelovali tudi v omrežju svetovalcev za kakovost, ki ga koordinira Andragoški center Slovenije. Kot skupno aktivnost so vsi svetovalci za kakovost pripravili analizo spremljanja rezultatov in učinkov formalnega in neformalnega izobraževanja ter izobraževalnih projektov v svojih organizacijah. Tako smo tudi na naši šoli s pomočjo pripravljenih preglednic pripravili popise obstoječih načinov spremljanja rezultatov in učinkov izobraževanja. Pripravili pa smo tudi načrt dela za konkretne nadaljnje aktivnosti pri spremljanju kakovosti rezultatov izobraževalnega dela.

V začetku junija 2016 smo v skladu z novim Pravilnikom o podeljevanju in podaljševanju pravice do uporabe znaka kakovosti ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje – POKI, z začetkom veljavnosti 1. 1. 2016, z Andragoškega centra Slovenije sprejeli sklep, da se naši šoli v prehodnem obdobju pravica do uporabe Zelenega znaka kakovosti samodejno podaljša do 31. 3. 2017.

Več skrbi smo namenili tudi doseganju standardov kakovosti pri javnem objavljanju informacij o izobraževanju na naši šoli. Poskrbeli smo sprotno urejanje in dopolnjevanje zavihka kakovost na spletni strani šole.