Snovanje vizualnih komunikacij in trženja / VSŠ
Predmetnik: Snovanje vizualnih komunikacij in trženja
Poklicno-specifične kompetence:
- zagotavlja profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja in obvlada strategije kakovostne komunikacije, tudi na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razume in sprejema ljudi iz različnih kulturnih okolij;
- uporablja informacijsko – komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe in predstavitvah v tujem jeziku;
- sistematično pristopa k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij in jih obdela in analizira z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
- spremlja in upošteva trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
- uporablja posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
- upravlja delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
- sodeluje v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
- pozna umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
- uporablja vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in ostale oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
- načrtuje in organizira dogodke, promocije in srečanja;
- pridobiva in uporablja predstavitvena sredstva in materiale, ki so okolju prijazni in ekonomični;
- načrtuje, koordinira in izvaja projekte naročnikov in izvajalcev;
- kreativno razvija in izvaja koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
- načrtuje in oblikuje prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
- obvlada principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
- izvaja metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
- svetuje uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
- usposablja uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.
Oznaka | Predmet ali druga sestavina | Obvezno/ izbirno |
Letnik | Število kontaktnih ur | Število ur študentovega dela | Kreditne točke | |||
PR | SV | LV | Skupaj | ||||||
M1 | Komunikacije | obvezno | prvi | 20 | |||||
P1 | Strokovna terminologija v tujem jeziku | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 | ||
P2 | Poslovno sporazumevanje in vodenje | 48 | – | 12 | 60 | 150 | 5 | ||
P3 | Vizualne komunikacije in multimedija | 36 | – | 36 | 72 | 180 | 6 | ||
D1 | Praktično izobraževanje – Komunikacije | 120 | 4 | ||||||
M2 | Ekonomika in poslovanje | obvezno | prvi | 20 | |||||
P4 | Ekonomika in menedžment podjetja | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 | ||
P5 | Osnove trženja | 42 | 6 | 24 | 72 | 180 | 6 | ||
P6 | Informatika in statistične metode | 24 | – | 36 | 60 | 150 | 5 | ||
D2 | Praktično izobraževanje – Ekonomika in poslovanje | 120 | 4 | ||||||
M3 | Vizualne umetnosti | obvezno | prvi | 20 | |||||
P7 | Stili skozi obdobja | 48 | – | 12 | 60 | 150 | 5 | ||
P8 | Teorija vizualne kulture | 48 | – | 12 | 60 | 150 | 5 | ||
P9 | Tehnike in materiali | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 | ||
D3 | Praktično izobraževanje – Vizualne umetnosti | 160 | 5 | ||||||
M4 | Projekti v prodajnem prostoru | obvezno | drugi | 20 | |||||
P10 | Upravljanje projektov | 36 | 12 | 72 | 120 | 240 | 8 | ||
P11 | Upravljanje s prodajnim prostorom | 36 | 24 | 60 | 120 | 240 | 8 | ||
D4 | Praktično izobraževanje – Projekti v prodajnem prostoru | 120 | 4 | ||||||
SNOVALEC DEKORACIJ | |||||||||
M5 | Dekoriranje | izbirno | drugi | 25 | |||||
P12 | Snovanje dekoracij interierja in eksterierja | 36 | – | 60 | 96 | 210 | 7 | ||
P13 | Risanje in slikanje | 36 | – | 24 | 60 | 120 | 4 | ||
P14 | Recikliranje v oblikovanju | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 | ||
D5 | Praktično izobraževanje – Dekoriranje | 280 | 9 | ||||||
PROMOTOR | |||||||||
M6 | Tržno komuniciranje | izbirno | drugi | 25 | |||||
P15 | Pospeševanje prodaje | 36 | 12 | 72 | 120 | 240 | 8 | ||
P16 | Komercialno poslovanje | 48 | – | 48 | 96 | 240 | 8 | ||
D6 | Praktično izobraževanje – Tržno komuniciranje | 280 | 9 | ||||||
P17 | Vedenje potrošnikov in ravnanje z odnosi s kupci | izbirno | drugi | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 |
P18 | Interier | izbirno | drugi | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 |
P19 | Eksterier | izbirno | drugi | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 |
P20 | Komercialna fotografija | izbirno | drugi | 36 | – | 24 | 60 | 150 | 5 |
P21 | Kreativno mišljenje v trženju | izbirno | drugi | 24 | 12 | 24 | 60 | 150 | 5 |
P22 | Prosto izbirni predmet | izbirno | drugi | 150 | 5 | ||||
D6 | Diplomsko delo | 5 |